Handelsvillkor

Villkor vid inköp av produkter

Försäljningsvillkor

Våra Du Försäljningsvillkor, Leverans och Returer.

Produkt och service


BrevlådaSkylt ägs och drivs av NordicSys ApS
Plogvägen 10
467 30 Grästorp
Sverige
DK31090024

Priser
Alla priser är inkl. 25% moms.

Leverans
Vi behandlar order på alla vardagar.
Beställningar mottagna under helgen eller helgdagar behandlas dagligen.
Leverans 2-5 arbetsdagar.



Du får ett "Track and Trace" -nummer tillsammans med din orderbekräftelse så att du kan följa ditt paket.

Kundtjänst
Alla förfrågningar måste skickas till:
kundservice@brevladaskylt.se
Vi strävar efter att svara på alla frågor inom 24 timmar.

Betalning
Följande betalningsmetoder kan användas:
Alla kreditkort.

Mängden höjs först på ditt kort när varan skickas.

Presentkort
Våra presentkort kan inte bytas helt eller delvis för kontanter.


Returpolicy

Om vi levererar, eller producerar fel, ersätter vi självklart omedelbart med en ny vara i enlighet med konsumentköplagen. Kontakta oss omgående så berättar vi hur du ska göra för att skicka tillbaka den till oss.

Om en vara som skadats under transporten, kontakta oss så fort som möjligt så att vi kan åtgärda detta.

Ångerrätt, bytesrätt eller öppetköp gäller inte för varor som är personligt designade efter kundens unika önsker. För mer information se Distans- och hemförsäljningslag SFS nr 2005:59, 2 kap, 5§.


Ångerrätt vid företagsinköp
Som regel finns det ingen ångerrätt för B2B-företagsinköp.

Garanti
Inköpslovens defektsregler gäller för inköp av varor.

När du handlar hos oss som konsument har du rätt att klaga i 24 månader.

Om ditt klagomål är motiverat betyder det att du antingen kan få reparerat, byt ut, tillbaka pengar eller en rabatt i priset beroende på den specifika situationen.

Du måste annonsera inom "rimlig tid" efter att du har upptäckt felet. Om du annonserar inom 2 månader efter det att felet upptäckts kommer klagomålet alltid att vara aktuellt.

Om klagomålet är motiverat, kommer vi att återbetala dina (rimliga) fraktkostnader. Produkten måste alltid skickas tillbaka i rätt förpackning och kom ihåg att få kvitto för leverans så att vi kan betala tillbaka fraktkostnaderna.

Produkten skickas till:

När du returnerar en produkt, vänligen ge en detaljerad beskrivning av problemet.

Tillämplig lag och behörighet
Du måste vara 18 år eller äldre för att handla på BrevlådaSkylt. Om du är under 18 år måste du ha samtycke från dina föräldrar. Eventuella tvister kommer att behandlas vid tingsrätten i Århus.

Klagomål
Om du som konsument vill klaga på ditt köp, kontakta:


Email: kundservice@brevladaskylt.se

Om vi inte hittar en lösning, skicka ett klagomål till:

Center för klagomål
Namnets hus
Toldboden 2
8800 Viborg

www.forbrug.dk

Om du bor i ett annat EU-land än Danmark, kan du överklaga till EU-kommissionens online klagomålsportal här: http: // ec. europa.eu/odr

Handelsvillkoren uppdaterades senast den 22.1.2019.